Ja!
Tik op elk bladmuziekstuk op de knop met gereedschappen (☰) en kies vervolgens Annotatie (✏️).
⭐️Annotaties in Metronaut zijn Slim: ze positioneren zichzelf automatisch als je het zoom van de bladmuziek verandert of de partituur roteert.
Welke soorten annotaties zijn beschikbaar in Metronaut?
Je kunt vrij tekenen met de hand, een markeerstift gebruiken of eenvoudig muzieksymbolen overal op de bladmuziek plaatsen. Je kunt ook op elk moment de kleur van de annotatie wijzigen, een actie ongedaan maken of opnieuw uitvoeren.
Gebruik gewoon je vingers om te tekenen of symbolen overal op de bladmuziek te plaatsen.
Bij het annoteren van muzieksymbolen kun je het symbool ook op de partituur slepen totdat het op de juiste plaats staat.
Hoe kan ik scrollen tijdens het annoteren?
Gebruik gewoon twee vingers om te scrollen en rond te bewegen op de bladmuziek terwijl je in de annotatiemodus bent.
Worden mijn annotaties opgeslagen?
Alle annotaties worden automatisch op je apparaat opgeslagen telkens wanneer je de annotatiemodus verlaat door op de knop "Gereed" te drukken.
Ze worden opnieuw geladen wanneer je hetzelfde stuk (en dezelfde versie) op hetzelfde apparaat opent.
Kan ik een Pencil (Apple Pencil of vergelijkbaar) gebruiken voor annotaties?
Ja! De Pencil wordt automatisch gedetecteerd terwijl je in de annotatiemodus bent.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.