Hvis markøren og lyden ikke er synkronisert, eller markøren på notene kommer tidligere eller senere enn lyden, må du justere lydforsinkelsen.
Når du kobler til trådløse høyttalere, leveres lyden alltid med forsinkelse. Dette introduserer noe latens som kan være irriterende (markøren kan være forsinket eller dine opptak kan bli usynkroniserte).
Siden versjon 5, oppdager og korrigerer Metronaut automatisk denne latensen for deg, så du trenger ikke å bekymre deg. Avhengig av din lydtilkobling kan denne oppdagelsen imidlertid være feilaktig, men den kan korrigeres manuelt.
Sjekk den tilsvarende seksjonen basert på din utgående lyd-enhet:
Jeg bruker headset eller hodetelefoner
Hvis du bruker headset eller hodetelefoner (i motsetning til høyttalere), vil ikke Metronaut kunne oppdage latensen automatisk. Du må justere dette manuelt under Lydinnstillinger i Innstillingsseksjonen på hvilken som helst noteskjerm.
Hvis markøren kommer tidligere enn lyden, start med å øke latensen med +/- knappene til de er synkronisert. Denne latensen vil bli lagret og husket hver gang du bruker samme enhet.
Jeg bruker Bluetooth- eller Airplay-høyttalere
Noen ganger feiler vår automatiske latensdeteksjon, men du kan justere latensen under Lydinnstillinger i Innstillingsseksjonen på hvilken som helst noteskjerm.
Hvis markøren kommer tidligere enn lyden, start med å øke latensen med +/- knappene til de er synkronisert. Denne latensen vil bli lagret og husket hver gang du bruker samme enhet.
Jeg bruker interne høyttalere eller kablede høyttalere
Vennligst Kontakt oss ved å oppgi stykkets navn og om mulig typen lydutgang som brukes.
Merk: Når du justerer latensen, sørg for at Bluetooth-enheten din forblir tilkoblet.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.