Stel het tempo in Metronaut in om je begeleiding langzamer of sneller te laten gaan. Kies de vaste modus om te oefenen op de snelheid die je selecteert.
Opmerking: Voor stukken die met playalongs worden geleverd, komt het afspeeltempo overeen met het tempo van de menselijke opname van de begeleiding, en niet met een vast tempo van de partituur.
Verander het tempo en selecteer de vaste modus
- Open een stuk en tik of klik op Tempo in de werkbalk van de partituur.
- Kies onder Reactie van Metronaut voor Vast.
- Verplaats de tempo-slider om je oefensnelheid te kiezen.
- Sluit het paneel en druk op Afspelen.
Je kunt ook de tempo-slider direct in de werkbalk van de partituur gebruiken. Open Tempo om de Metronoom aan of uit te zetten.
Wat doet de vaste modus?
Vast speelt de begeleiding af op het door jou geselecteerde tempo zonder zich aan te passen aan je uitvoering. Dit is handig wanneer je mee wilt spelen op een gekozen snelheid, bijvoorbeeld bij het oefenen van een moeilijk passage.
Kan ik AI Feedback gebruiken met de vaste modus?
Ja. Zet AI Feedback aan in het Tempo-paneel om visuele feedback en scoring/XP te krijgen tijdens het gebruik van Vast. Feedback verandert Vast niet in een modus die je tempo volgt.
Hoe zorg ik dat de begeleiding mijn spel volgt?
Kies Tempo AI in de iOS-, Android- of Mac-app. Oudere instructies noemen deze tempo-volgende functie mogelijk Smart Mode. De huidige bediening is Tempo AI.
Om door de noten te gaan zonder begeleiding, kies Wacht.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.