Metronaut-opnames zijn multi-channel. Dit betekent dat we jouw deel (audio en/of video) en de begeleiding apart opnemen en proberen je de beste kwaliteit te bieden direct vanaf je telefoon of tablet.
Waarom klinkt mijn deel van de opname beschadigd?
Als jouw deel van de opname beschadigd klinkt, komt dat waarschijnlijk doordat je de interne luidsprekers van je apparaat gebruikt tijdens het opnemen. Bij sommige Apple-apparaten is de microfoon direct naast de luidsprekers geplaatst! Dit maakt het moeilijk om jouw deel op te nemen, omdat het begeleidingsdeel jouw deel volledig kan maskeren wanneer ze beiden in de microfoon binnenkomen! Metronaut gebruikt geavanceerde en state-of-the-art technologie om de echo van de begeleiding te onderdrukken en dit real-time te doen. Maar in sommige lastige omstandigheden doet dit meer kwaad dan goed!
Hoe kan ik mijn opnamekwaliteit verbeteren in Metronaut?
Gebruik een van de drie onderstaande aanbevolen manieren om de opnamekwaliteit te verbeteren en geniet van het luisteren naar je uitvoeringen gesynchroniseerd met het muziekblad:
- Gebruik bij voorkeur (elke) externe luidsprekers tijdens het opnemen met Metronaut: Metronaut kan verbinding maken met elke luidspreker of headset en kan in de meeste gevallen zelfs hun latentie compenseren. Meer informatie
- Als je geen luidsprekers beschikbaar hebt om op je apparaat aan te sluiten, probeer dan het algemene volume van je telefoon of tablet te verlagen tijdens het opnemen! Dit geeft Metronaut meer ruimte om je daadwerkelijk via de microfoon te horen! Zodra de opname klaar is, kun je eenvoudig de mix tussen de twee aanpassen en exporteren of delen met de gewenste balans.
- In zeldzame situaties of voor hoogwaardige studio-opnames kun je externe microfoons gebruiken bij het gebruik van Metronaut.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.