Metronaut ondersteunt de muziekpraktijk van uw kind in de klas en thuis
Gebruikt door muziekdocenten om het leren boeiender en interactiever te maken.
Wat is Metronaut?
Een oplossing ontworpen om studenten en docenten elke dag te ondersteunen:
- Meer dan 12.000 bladmuziekstukken met professionele begeleiding
- Educatieve hulpmiddelen om je te helpen verbeteren
- Een eenvoudige en intuïtieve interface
Waarom kiezen muziekscholen voor Metronaut?
Voor studenten: maakt oefenen en thuisstudie boeiender en helpt hen gemakkelijker vooruitgang te boeken.
Voor docenten: De app creëert echte continuïteit tussen lessen en persoonlijke oefening. Het zorgt ervoor dat studenten met het juiste materiaal werken, waardoor het makkelijker wordt om lessen met een gerust hart voor te bereiden en een soepelere, effectievere voortgang van de ene sessie naar de volgende mogelijk is.
Voor ouders: een gestructureerd hulpmiddel dat regelmatig oefenen en het plezier van spelen stimuleert, waardoor uw kind gemotiveerd blijft om thuis te oefenen.
Het perspectief van een muziekdirecteur
Luister naar de ervaring van Thibault Lenoble, directeur van de Bisacara Muziekschool, over de impact van Metronaut op het leerproces van zijn studenten.
Compatibel met alle apparaten
Uw kind kan zijn of haar licentie gebruiken op alle iOS- en Android-mobiele apparaten met hetzelfde account, evenals op een computer via onze website.
Veelgestelde vragen over Metronaut
Met wie moet ik contact opnemen als ik een probleem heb?
Voor alles wat met licentieactivatie te maken heeft, kunt u contact opnemen met de muziekschool van uw kind — zij kunnen meestal de meeste problemen oplossen. Als u een technisch probleem met de app ondervindt, kunt u contact opnemen met Metronaut Support, die u snel zal helpen de situatie op te lossen.
Hoe lang is de licentie geldig?
De Metronaut-licentie is 12 maanden geldig vanaf de activatiedatum. Gedurende deze periode heeft uw kind volledige toegang tot alle functies van de app en bladmuziek. Als u een individuele Metronaut Premium-abonnement aanschaft, wordt dit automatisch verlengd.
Kan mijn kind Metronaut blijven gebruiken nadat de licentie is verlopen?
Zodra de licentie is verlopen, is de toegang tot Metronaut niet meer actief. De school beslist of de licentie voor het volgende jaar wordt verlengd. Als u wilt dat uw kind de app persoonlijk blijft gebruiken nadat de schoollicentie is beëindigd, kunt u overstappen op een individueel Metronaut Premium-abonnement.
Worden de gegevens van mijn kind beschermd?
Ja. Metronaut voldoet strikt aan de regelgeving voor gegevensbescherming (AVG). De persoonlijke informatie van uw kind (naam, e-mail, voortgang, enz.) wordt uitsluitend gebruikt om de goede werking van de app te waarborgen en om de educatieve opvolging van de school te ondersteunen. Deze gegevens worden nooit gedeeld met derden voor commerciële doeleinden. U kunt ook te allen tijde verzoeken om verwijdering van de gegevens van uw kind door contact op te nemen met Metronaut Support.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.