Als de cursor en audio niet synchroon lopen, of de cursor op de partituur eerder of later aankomt dan de audio, moet u de audiolatentie aanpassen.
Bij het aansluiten van draadloze luidsprekers wordt het geluid altijd vertraagd geleverd. Dit veroorzaakt enige latentie wat vervelend is (de cursor kan te laat zijn of uw opnames kunnen niet synchroon lopen).
Sinds versie 5 detecteert en corrigeert Metronaut deze latentie automatisch voor u, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken. Afhankelijk van uw audioverbinding kan deze detectie echter fout zijn, maar dit kan handmatig worden gecorrigeerd.
Bekijk de bijbehorende sectie op basis van uw uitvoerapparaat:
Ik gebruik headsets of koptelefoons
Als u headsets of koptelefoons gebruikt (in tegenstelling tot luidsprekers), kan Metronaut de latentie niet automatisch detecteren. U moet deze handmatig aanpassen via Audio-instellingen in het instellingenmenu van elk bladmuziekscherm.
Als de cursor eerder aankomt dan de audio, begin dan met het verhogen van de latentie met de +/- knoppen totdat ze synchroon lopen. Deze latentie wordt opgeslagen en elke keer dat u hetzelfde apparaat gebruikt, opnieuw toegepast.
Ik gebruik Bluetooth- of Airplay-luidsprekers
Soms faalt onze automatische latentie-detectie, maar u kunt de latentie aanpassen via Audio-instellingen in het instellingenmenu van elk bladmuziekscherm.
Als de cursor eerder aankomt dan de audio, begin dan met het verhogen van de latentie met de +/- knoppen totdat ze synchroon lopen. Deze latentie wordt opgeslagen en elke keer dat u hetzelfde apparaat gebruikt, opnieuw toegepast.
Ik gebruik interne luidsprekers of bedrade luidsprekers
Neem alstublieft contact met ons op en vermeld de naam van het stuk en indien mogelijk het type audio-uitgang dat wordt gebruikt.
Opmerking: Zorg ervoor dat uw Bluetooth-apparaat verbonden blijft tijdens het aanpassen van de latentie.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.